Web Analytics

Tema düzenleyici

Vodafone'da Yine Faturalı Hattı Tercih Ettim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Garfield
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 300
Konu sahibi
Turkcell normalde de pahalı ya. Tarifelere bakmak için mağazaya mı gitmek daha mantıklı yoksa internetten bakmak mı daha mantıklı?
Naçizane tavsiyem operatör firmasında çalışanın olması, eğer samimi bir arkadaşın varsa sana gerekli tüm bilgileri / detayları anlatıyor. Aksi hâlde spontane bir mağazaya girecek ol, iliğini kurutuyorlar maalesef.

O zaman çok iyi fiyat. Ben 23 GB 1000 DK 300 SMS'e 350₺ ödüyorum. Ben bu operatörleri anlamıyorum. Eski müşterilerine pahalıya, yeni müşterilerine ucuza veriyorlar. Neden müşteriyi ellerinde tutmak varken kaçırıyorlar?
Falcon hocama katılıyorum. Danışıklı dövüş olayı, ortada harcanan halk oluyor. Starlink istemediler ya? Elon abimiz göndereyim dedi deprem zamanı hepsi zıpladı. Herkes tepki gösterdi. Olsa kötü mü olur? Evinde, telefonunda ücretsiz internet ve muhteşem hızlı.
 
32GB internet, 3000 dakika ve 250 SMS için 180 TL iyi bir fiyat gibi görünüyor, özellikle dışarıda laptop kullanmıyorsan. Fiyat/performans açısından makul, ama 2026'da fiyat artışı olabilir, o yüzden bir yıllık kontrat mantıklı olabilir.
 
Ben bu konu nezdiyle bir taktik vereyim. 2024 Ocak-Şubat gibi 20GB internet ve sosyal medya sınırsız paketini 89₺ gibi bir fiyata kullanıyordum.

Vodafone arayıp sudan sebeple bir soru sorup kapatın. Sonra tekrar arayıp az önce hattımı faturalıdan faturasıza geçirmek istedim fakat sanırım telefon kapandı beni uzman birime aktarır mısınız deyin. Onlarda o paketi direkt tanımlıyorlardı. Tabi şuan güncel method ve o paketin fiyatı nedir bilmiyorum ama ben bu şekilde o fiyattan kullanmıştım.

Tabi 2 ay kullandıktan sonra Vodafone arayıp bana bu tarifeyi kullanamazsın gibi şeyler söylemişti. Tarifeden taahhütlü olmasına rağmen caydırdı ve farklı bir tarifeye geçişimi yaptı. İşteydim fazla ilgilenememiştim. Bunu 2 ay sonra yine arayıp taahhütüm olmasına rağmen farklı bir tarifeye geçiş yaptırınca, razı geldim ve işlemi yaptırıp kapattım. Hemen sonra müşteri hizmetlerini geri aradım ve o çağrı merkezi operatörü adına şikayet talebi oluşturdum. Akşamına arayıp eski tarifemi devam ettirdiler yeni taahhüt tarihi ile. Sonra tabi pişman oldum keşke ilk arayışını şikayet etseydim diye.

Kısaca eğer belirli bir dönem faturasız kullanabilme şansınız varsa geçin. Faturasıza geçmek istiyorum diyince sizi uzman birime aktarıp, orada güzel bir fiyat üzerinden teklif yapıyorlar.

Edit: Method direkt bırakayım.
Kod:
İçeriği sadece üyelerimiz görebilir.
 
Konu sahibi
Can kesinlikle katılıyorum, bunun bir farklısını arkadaşım yapıyordu. Arıyordu, biraz sert konuşuyordu ve istediğini yaptırıyordu. Mutlaka yapıyorlar uygun bir tarife ama o emekçilere maalesef öyle talimatlar geliyor ki...
 
Vodafone kullanıyorum ve asla önermek istemediğim bir sağlayıcıdır kendisi. Turkcell zaten hem pahalı ve gereksiz bir sürü uygulaması var. Çekim olarak da ikisi de bizim ilçede berbat çekiyor. Yine de Türktelekom asla tercih etmem ya da diğer firmaları asla.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Foruma Git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tips
Geri
Üst