Web Analytics

Tema düzenleyici

Vodafone'da Yine Faturalı Hattı Tercih Ettim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Garfield
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 449
Ben bu konu nezdiyle bir taktik vereyim. 2024 Ocak-Şubat gibi 20GB internet ve sosyal medya sınırsız paketini 89₺ gibi bir fiyata kullanıyordum.

Vodafone arayıp sudan sebeple bir soru sorup kapatın. Sonra tekrar arayıp az önce hattımı faturalıdan faturasıza geçirmek istedim fakat sanırım telefon kapandı beni uzman birime aktarır mısınız deyin. Onlarda o paketi direkt tanımlıyorlardı. Tabi şuan güncel method ve o paketin fiyatı nedir bilmiyorum ama ben bu şekilde o fiyattan kullanmıştım.

Tabi 2 ay kullandıktan sonra Vodafone arayıp bana bu tarifeyi kullanamazsın gibi şeyler söylemişti. Tarifeden taahhütlü olmasına rağmen caydırdı ve farklı bir tarifeye geçişimi yaptı. İşteydim fazla ilgilenememiştim. Bunu 2 ay sonra yine arayıp taahhütüm olmasına rağmen farklı bir tarifeye geçiş yaptırınca, razı geldim ve işlemi yaptırıp kapattım. Hemen sonra müşteri hizmetlerini geri aradım ve o çağrı merkezi operatörü adına şikayet talebi oluşturdum. Akşamına arayıp eski tarifemi devam ettirdiler yeni taahhüt tarihi ile. Sonra tabi pişman oldum keşke ilk arayışını şikayet etseydim diye.

Kısaca eğer belirli bir dönem faturasız kullanabilme şansınız varsa geçin. Faturasıza geçmek istiyorum diyince sizi uzman birime aktarıp, orada güzel bir fiyat üzerinden teklif yapıyorlar.

Edit: Method direkt bırakayım.
Kod:
İçeriği sadece üyelerimiz görebilir.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Foruma Git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son Konular

Tips
Geri
Üst