Web Analytics

Tema düzenleyici

Cimerden gelen cevap, şimdi ne yapayım?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Attilas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 175

Attilas

TFC Üye
Katılım
08.12.2024
Mesajlar
540
Çözümler
0
Tepki Skoru
247
Puan
0
Yaş
34
Konum
Samsun
1/3
Konu sahibi
Selamlar,

Yine hoşuma gitmeyen bir cevap ve hangi süreçteyim bilmiyorum. O kadar Cimere bel bağlamadım ki...
Sizce ne yapayım?

1.webp2.webp
 
Çözüm
Hocam bilemiyorum inanın. Ben de Suriyeli değilim. :D Ama benim süreç şöyle işledi: önce ben çağrı merkezini arayıp bir sürü kavga ettim. Sonra BTK'ya şikayet ettim. BTK şikayeti sonrası tutuştular doğrusu. Ama sizin durumda neden aramıyorlar bilemiyorum, gerçekten Allah yardımcınız olsun.
Bu e-postayı yollayan "[email protected]" zaten 😅😅😅 Artık ortaklaşa mı delirtme peşindeler 🤬
Şu noktadan sonra yapacak pek bir şeyin yok. Her şey yasallaşmış durumda. Şikayetin firmaya iletilmiştir. Onlar da en kısa sürede seni arayacak. Eğer 1-2 gün içinde aramazlarsa o gönderdikleri siteye girip duruma bakarsın.
 
Konu sahibi
Şu noktadan sonra yapacak pek bir şeyin yok. Her şey yasallaşmış durumda. Şikayetin firmaya iletilmiştir. Onlar da en kısa sürede seni arayacak. Eğer 1-2 gün içinde aramazlarsa o gönderdikleri siteye girip duruma bakarsın.
Hemen iki günde olmuş bunlar. Bana SMS falan gelmedi. Kendim merak ettim dedim ne oldu acaba falan... Tüketici şikayetleri alanına yönlendiriyor o kısımda btk'nın sanırım. Bilseydim önce ilk oraya yazardım. Ben hat sahibi değilim ve yine de dikkate alıp almadıklarına bakmaksızın şikayeti oluşturdum. Abim hat sahibi olduğundan ona da yazdırmak gerekebilir. Çünkü uyarılarda dikkate alınmaz gibi şeyler yazıyordu. Samsun müdürlüğe de e-posta yazdık direkt Turgut Güner mi nedir? Asla geri dönüş olmaz ve belki de e-posta aktif değildir 😀
 
Hocam aslında direkt BTK Tüketici şikayet portalına yazsaydınız daha iyi olurmuş. Ben Eylül ayında TTNET'i şikayet ettim oraya. 10 gün içinde defalarca aradılar, çok kavga ettim nefes tükettim ama günün sonunda probleme çözüm odaklı yaklaştılar BTK üzerinden şikayet edince ve çözdüler.
 
Konu sahibi
Hocam aslında direkt BTK Tüketici şikayet portalına yazsaydınız daha iyi olurmuş. Ben Eylül ayında TTNET'i şikayet ettim oraya. 10 gün içinde defalarca aradılar, çok kavga ettim nefes tükettim ama günün sonunda probleme çözüm odaklı yaklaştılar BTK üzerinden şikayet edince ve çözdüler.
Bu aradılar dediğiniz kişiler bizi neden aramıyor? Biz Suriyeli değiliz diye mi, nedir? Anlamakta zorlanıyorum.
 
Bu aradılar dediğiniz kişiler bizi neden aramıyor? Biz Suriyeli değiliz diye mi, nedir? Anlamakta zorlanıyorum.


Hocam bilemiyorum inanın. Ben de Suriyeli değilim. :D Ama benim süreç şöyle işledi: önce ben çağrı merkezini arayıp bir sürü kavga ettim. Sonra BTK'ya şikayet ettim. BTK şikayeti sonrası tutuştular doğrusu. Ama sizin durumda neden aramıyorlar bilemiyorum, gerçekten Allah yardımcınız olsun.
 
Hocam bilemiyorum inanın. Ben de Suriyeli değilim. :D Ama benim süreç şöyle işledi: önce ben çağrı merkezini arayıp bir sürü kavga ettim. Sonra BTK'ya şikayet ettim. BTK şikayeti sonrası tutuştular doğrusu. Ama sizin durumda neden aramıyorlar bilemiyorum, gerçekten Allah yardımcınız olsun.
Bu e-postayı yollayan "[email protected]" zaten 😅😅😅 Artık ortaklaşa mı delirtme peşindeler 🤬
 
Çözüm

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Foruma Git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tips
Geri
Üst