Web Analytics

Tema düzenleyici

ASUS Müşteri Hizmetleri Nasıldır?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Chanson
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 361
Benim de naçizane bir fikrim olacak. O dizüstüyü sakın garantiye gönderme.. gönderme ki, içine edip sana geri göndermesinler. Asus'un teknik servisi kadar rezil bir birim yoktur diye düşünüyorum. Dünden çırak şahıslara yetkili servislik vermişler, mağduriyetlikler havlarda uçuşuyor.
👇 Rezilliğin vesikası 👇

Asus UX32LN zenbook ultrabook 2015 yılında yaşadığım kötü deneyimler.
 
Hocam sen de 10 senelik şikayeti alıp da markayı kirletme be. Ben 2007 den beri kullanıyorum mesela her işini kendim yaptım 1 kere garantiye göndermedim. Sizinki biraz şanssızlık olmuş diyelim. Yeni bir laptop alacak olsam yine Asus alırım, o derece güveniyorum adamlara. Her elektronik alışveriş biraz ku*mar işi.
Ortaya çıkan mağduriyeti düzeltemiyorlarsa kusura bakmasınlar, markaya her türlü giydirilir. İş, tüketici Hakem Heyeti durumuna kadar gelmeden çözülmeliydi. Gerekirse birebir değişim yapılabilirdi. Asus Zenbook Ultrabook ürünlerinin genel kronik sorunu hâlâ devam ettiğini görünce, değişen hiç bir şey olmadığı açıkça belli oluyor. Bu ürüne ait 10 yıl sonra şöyle bir twit atmışlar:
3-) 2025.Mart.12.Çarşamba.20.57.14.png


Ben de üründen ne kadar memnun kaldığıma dair cevap yazdım. Nezaketen de olsa adamlar geri cevap bile yazmadı. Bu da Ürünlerinin ne kadar arkasında durduklarının bir kanıtıdır.

Aradan seneler geçmesine rağmen Asus Zenbook serisi ultrabook ürünlerde güç modu sorunları hâlâ devam ettiği açıkça görülüyor.
 

Sende şimdi bize katılmak ister misin?

Kayıt ol

Bize katılım kolay ve ücretsizdir!

Giriş Yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Foruma Git ?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tips
Geri
Üst